Inlägg: 1236530
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: Se nedan eller här http://www.modohockey.se/nyheter.cfm?Nyhet=4828&rows=50
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
65selander: Tänk att det där har blivit så stort. Modo skickade till serie- och VIP-kortsinnehavare ut ett brev där man fick välja om man ville ha slutspels- alternativt kvalseriebiljetter.
Att man sedan i nyheten på hemsidan inte skrev "Vi vill påminna alla seriekortskunder att vi behöver er beställning av slutspelsbiljetter/kvalseriebiljetter senast måndag den 1 februari." är alltså något som blossas upp till att Modo tagit ut slutspelsplatsen.
Fantastiskt. Men så har det ju alltid varit. Man väljer att tolka allt på samma sätt som djävulen tolkar bibeln.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
65selander: Fast det där handlar ju inte om en försäljning utan en administrativ åtgärd. En försäljning kräver ju ett utbyte. Bättre kan du! Få se nu vad ni har för täckning.