Inlägg: 1236547
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud/Frisco:
Förstår att ni känner er obekväma men vi har aldrig gått ut i förväg och sålt biljetter till ett slutspel när vi inte är på slutspelsplats. Tror nog att ni hinner kränga biljetterna om ni ni skulle gå till slutspel.
Sista matchen är 13/3 och slutspelet börjar 18/3 så jag förstår inte paniken....
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
spud: Aj, aj, aj vad det svider att få smisk på rumpan med 1-4 x 2.
Och återigen vilka har köpt biljetter!?
Ni om några borde ju förstå var situation. Ni har ju knappast varit dominanter i ES, senaste topp 4 placeringen kom väl 2001/2002 eller nåt sånt. Ni har väl missat slutspel lika ofta som ni kommit dit de senaste åren.
Märkligt att snacket om NC ska få sparken har tystnat, vart är ni alla som vill kicka honom till åland?