Inlägg: 1236564
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
65selander: Jag är inte obekväm det minsta. Jag loggade in på nätet. Kryssade för slutspel och kryssade för kvalserien. Det innebär att mitt kort kommer att fungera om det blir fortsatt spel efter 55 omgångar. Thats all.
Sv: Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
65selander: Då är vi i samma sits eftersom vi inte hellersålt några biljetter.
spud/Frisco:
Förstår att ni känner er obekväma men vi har aldrig gått ut i förväg och sålt biljetter till ett slutspel när vi inte är på slutspelsplats. Tror nog att ni hinner kränga biljetterna om ni ni skulle gå till slutspel.
Sista matchen är 13/3 och slutspelet börjar 18/3 så jag förstår inte paniken....