Inlägg: 1237477
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Nån som vet varför Brynäs fick börja 3e perioden en man kort? Jag missade det. Nåt efter periodslutet? Eller ångrade sig domaren i paus över Näslunds dive?
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Man kan ju inte annat än ogilla M0d0 och deras gnäll. Det blir ju inte bättre av att domaren böjer sig för skiten och gör som gnällkärringarna vill.
Hoppas att M0D0 missar slutspelet så man slipper dessa kärringar.
Hoppas att M0D0 missar slutspelet så man slipper dessa kärringar.
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Lyck: Sundqvist fick snedtändning del 1/2 efter att han fått en tackling och slashade Skröder på benet.