Inlägg: 1237483
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Qvarre: Att man plockar en m0d0spelare för diving, och just Näslund, är signifikativt för hela laget. Man är det överlägset mest gnälliga sen Jörgen.J lagt av. Spelare, publik osv tar alla tillfällen man kan för att vinna fördelar på ett annat sätt än att spela hockey. Läskigt!
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Qvarre: Klart de missar slutspelet. Men nog kommer man sakna dessa griniga gamla gubbar ändå...som Homer & Stadler på is.
Hoppas att M0D0 missar slutspelet så man slipper dessa kärringar.