Inlägg: 1237522
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Berka: "Markus näslund är i princip en lika stor stjärna som foppa"
All heder åt gamla hjältar som Näslund och Foppa, men i detta sammanhang tror jag att du använder fel tempus.
"är" skall bytas ut mot "var"
Det är bara att inse att ni måste bygga om på nytt. Vi har varit igenom den skärselden och har klarat det rätt bra.
All heder åt gamla hjältar som Näslund och Foppa, men i detta sammanhang tror jag att du använder fel tempus.
"är" skall bytas ut mot "var"
Det är bara att inse att ni måste bygga om på nytt. Vi har varit igenom den skärselden och har klarat det rätt bra.
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Berka: Berka du är inte så smart du din elake lilla fjant. Men det är klart är man M0d0it så är det ju någonting fundamentalt fel från början så vi får väl tycka synd om dig istället för att hata dig.
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Berka:
Hmm, ungefär som att kuben alltid skulle döma till er nackdel alltså???
Hmm, ungefär som att kuben alltid skulle döma till er nackdel alltså???
Det är professionella domare och spelare, varför skulle en domare döma anorlunda för "storstjärnor"? vad får han ut av det förutom skit från media och spelare, att foppa gnäller är för att han vill vinna till varje pris ,och han kan spela riktigt fult precis som många andra.
Han är en helt vanlig mäniska som alla andra och en duktig hockeyspelare och spelar under samma förutsättningar som alla andra, allt annat är fullkomligt skitsnack.
Foppa har nog bra många fler utvisningsminuter redan på 15-20 matcher än vad många andra spelare inte ens får på en hel säsong så hur kan man kalla sånt att vara förfördelad?!
Markus näslund är i princip en lika stor stjärna som foppa men han snackas det inte om att han får utv. med sig "bara för att det är macke", dackell är ett proffs utav rang´, blir han förfördelad???! PJ axelsson som spelat större delen av sin karriär i nhl, blir han förfördelad...??... nej!
Nä ni brunäsor, hockeyn är inte alltid rättvis och ibland gör domarna katastrofala missar som kan betyda vinst/förlust men att påstå att vissa kan gnälla sig till fördelar i domslut eller att man bara för att man varit "stort proffs" blir särbehandlad å får fördelar e rent å skärt skitsnack!