Inlägg: 1237524
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: Är du trångsynt eller bara jävligt dålig att förstå ? Ursäkta språket.
Det jag skrev var det att peter inte blir förfördelad osv. osv. med de menar jag definitivt INTE att modo har haft större nackdel än andra när kuben dömt heller inte fördel, jag tror inte att något lag har varken för el. nackdel med någon domare, möjligtvis att i någon match att det kan väga över åt något håll men det tror jag inte har med att göra att domaren favorserar någon spelare el. lag, utan att han helt enkelt dömer utifrån så han uppfattar situationerna och ibland kan det bli felmajoritet åt något håll.
Hoppas du förstod denna gång?!
Det jag skrev var det att peter inte blir förfördelad osv. osv. med de menar jag definitivt INTE att modo har haft större nackdel än andra när kuben dömt heller inte fördel, jag tror inte att något lag har varken för el. nackdel med någon domare, möjligtvis att i någon match att det kan väga över åt något håll men det tror jag inte har med att göra att domaren favorserar någon spelare el. lag, utan att han helt enkelt dömer utifrån så han uppfattar situationerna och ibland kan det bli felmajoritet åt något håll.
Hoppas du förstod denna gång?!
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: När Kuben dömt Modo den här säsongen har motståndarna fått majoriteten av utvisningarna (51%). (från domarna.se)
Hmm, ungefär som att kuben alltid skulle döma till er nackdel alltså???