Inlägg: 1237576
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Berka: Börja inte grina nu lille gosse, gå och hämta snuttefilten..
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
arnio: lille vän, torka tårarna nu! glöm inte tutten för jag antar att du inte är äldre?!
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
arnio: Ja Berka, börja inte grina trots arnio otroligt elaka påhopp..
Arnio, kan du sluta grina? Ögat måste svida efter att ha varit tårfylld sen 21 tiden igårkväll.
Arnio, kan du sluta grina? Ögat måste svida efter att ha varit tårfylld sen 21 tiden igårkväll.
Redigerad kommentar