Inlägg: 1237578
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
spud: Jag är småglad så länge M0d0 ligger i ingemansland, skulle ni åka ur så skulle det kännas ännu bättre. Gårdagens förlust kan jag ta eftersom att vi ligger på slutspelsplats och ni kämpar nere i skiten
Om inte annat så kan jag ju slänga på guld-dvdn från 1999 och få närmast orgasmiska känslor.
Om inte annat så kan jag ju slänga på guld-dvdn från 1999 och få närmast orgasmiska känslor.
Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
spud: Inbillar ni er att vi sitter här och bölar över förlusten igår?? Förutsättningarna fanns ju inte ens innan match med 7 spelare borta, en till försvann i första plus en domare som tycker att 10-28 i utvmin speglar händelserna på isen.... Vi tar en slutspelsplats ändå!
Arnio, kan du sluta grina? Ögat måste svida efter att ha varit tårfylld sen 21 tiden igårkväll.
Redigerad kommentar