Inlägg: 1237940
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
Partyjack:
Sunken har tjej vet jag men ingen aning om hon fött fram några småsunkar än. Men så hårt som Sunken lirar varje match så har han nog ingen ork på kvällarna till sådan produktion.
Känns som att han drar till Ryssland nån säsong och fyller på bankkontot tyvärr men sedan kommer till Brynäs igen. Sunken känns nästan som en infödd Gävlebo, få spelare som utstrålar sådant Brynäshjärta.
Sunken har tjej vet jag men ingen aning om hon fött fram några småsunkar än. Men så hårt som Sunken lirar varje match så har han nog ingen ork på kvällarna till sådan produktion.
Känns som att han drar till Ryssland nån säsong och fyller på bankkontot tyvärr men sedan kommer till Brynäs igen. Sunken känns nästan som en infödd Gävlebo, få spelare som utstrålar sådant Brynäshjärta.
Med "en spelare som Sunken" menar jag att just denna typ av defensiva back inte särskilt ofta blir hett eftertraktad utomlands.
Det som talar för att han blir kvar är väl att han känns som en jävla helylle-svensson som prioriterar familjelivet väldigt högt.. Men det är som sagt bara som jag tycker han verkar vara, har eg inte ens en aning om han har familj och barn..