Inlägg: 1237956
Svarskommentarer
Sv: Laget 10/11
pastorn: Sunken har åtminstone haft ork/hunnit med att producera ett barn. Föddes Nåt år efter att han kom till Brynäs. Så just att han har ett rätt så nyfött barn gör ju att han kanske funderar ett extra var angående ryssland. Men pengarna är ju svårt att säga nej till.
Sv: Laget 10/11
Om Leksand går upp tror jag att Jonsson, Widing, Sundqvist å kanske någon till hamnar där, faktiskt.
Sv: Laget 10/11
pastorn:
Det vore ju nästan lite korkat att inte dra till Ryssland om han får 5 mille för ett år. Då är ju framtiden i princip säkrad om han förvaltar pengarna på ett vettigt sätt.
1 år i Ryssland sedan hem till Brynäs :-)
Det vore ju nästan lite korkat att inte dra till Ryssland om han får 5 mille för ett år. Då är ju framtiden i princip säkrad om han förvaltar pengarna på ett vettigt sätt.
1 år i Ryssland sedan hem till Brynäs :-)
Sunken har tjej vet jag men ingen aning om hon fött fram några småsunkar än. Men så hårt som Sunken lirar varje match så har han nog ingen ork på kvällarna till sådan produktion.
Känns som att han drar till Ryssland nån säsong och fyller på bankkontot tyvärr men sedan kommer till Brynäs igen. Sunken känns nästan som en infödd Gävlebo, få spelare som utstrålar sådant Brynäshjärta.