Inlägg: 1242251
Sv: Nästa säsongs tränare
sylf: Hade bytt Wikegård mot Czarnecki 7 dagar i veckan.. Eller 500 dagar om året som Tomas Ledin hade sagt;)
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Gurra88:
Vad hade inte du bytt mot CZ? Jag ger mig f-n på hade du hellre att ställt in min svärmor i båset....
Det framgår med allt tydlighet vad du tycker om vår utmärkte tränare som jag med stor glädje noterar kommer att förlänga sitt kontrakt!
Bra jobbat Sundlöv!
Vad hade inte du bytt mot CZ? Jag ger mig f-n på hade du hellre att ställt in min svärmor i båset....
Det framgår med allt tydlighet vad du tycker om vår utmärkte tränare som jag med stor glädje noterar kommer att förlänga sitt kontrakt!
Bra jobbat Sundlöv!
Sv: Nästa säsongs tränare
Gurra88: Vad har Wikegård lyckats med??
Man kan ju ställa motfrågan till NZ också för dendelen, men Wikegård får väl anses som något mer erfaren, i alla fall på elitnivå..
Skall vi nu byta tränare vilket jag inte tycker så får du nog bli avsevärt bättre än Wikegård...typ Lasse Falk eller dylik:-)
Man kan ju ställa motfrågan till NZ också för dendelen, men Wikegård får väl anses som något mer erfaren, i alla fall på elitnivå..
Skall vi nu byta tränare vilket jag inte tycker så får du nog bli avsevärt bättre än Wikegård...typ Lasse Falk eller dylik:-)