Inlägg: 1242260
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
JanT: Faktiskt. Jag hade hellre ställt din svärmor i båset.. Känns som en mer offensiv idé.
Wikegård har inte lyckats, och han har själv erkännt att han var feg. Men han har en spännande syn på hockey. Inte smart alla gånger, men underhållande, som jag definitivt tror kommer bära frukt om han spelar den fullt ut om det visar sig bli skellefte för hans del.
Wikegård har inte lyckats, och han har själv erkännt att han var feg. Men han har en spännande syn på hockey. Inte smart alla gånger, men underhållande, som jag definitivt tror kommer bära frukt om han spelar den fullt ut om det visar sig bli skellefte för hans del.
Sv: Nästa säsongs tränare
JanT: Nej, fy fan!
Nu kan vi gå i ide i två säsonger, för några framgångar lär det då inte bli.
Nu kan vi gå i ide i två säsonger, för några framgångar lär det då inte bli.
Vad hade inte du bytt mot CZ? Jag ger mig f-n på hade du hellre att ställt in min svärmor i båset....
Det framgår med allt tydlighet vad du tycker om vår utmärkte tränare som jag med stor glädje noterar kommer att förlänga sitt kontrakt!
Bra jobbat Sundlöv!