Inlägg: 1242496
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
arnio:
Styggt skönt med 3 poäng, kändes innan denna omgång liiiiite nervöst om slutspelsplatsen var klar, men nu med bara 4 omgångar kvar är det lugnt känns det som...även om vi torskar kvarvarande matcher
Styggt skönt med 3 poäng, kändes innan denna omgång liiiiite nervöst om slutspelsplatsen var klar, men nu med bara 4 omgångar kvar är det lugnt känns det som...även om vi torskar kvarvarande matcher
Sv: Nästa säsongs tränare
arnio: Dessutom rasslade det in lite mål i slutet vilket gör susen för självförtroendet. Men oj vad segt det ser ut. Såg ut som gubbinnebandy när Hansen, Dackell och några till hade pucken.