Inlägg: 1242507
Sv: Nästa säsongs tränare
arnio: Dessutom rasslade det in lite mål i slutet vilket gör susen för självförtroendet. Men oj vad segt det ser ut. Såg ut som gubbinnebandy när Hansen, Dackell och några till hade pucken.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Huss:
Tror nog det var jäkligt nervöst idag,Markan antydde det även i intervjun efter matchen.
Tror nog det var jäkligt nervöst idag,Markan antydde det även i intervjun efter matchen.