Inlägg: 1242965
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Upprepar det jag skrev för en tid sen: Inte Färjestad i kvartsfinalen! Fortfarande är jag rädd att det blir så om Brynäs blir 6:a (högre slutar de rimligen inte i tabellen). Lurar nämligen på att Färjestad blir trea till slut ändå och då hur säkert som helst väljer Brynäs i kvarten. Tror inte BIF slår ut nåt lag, men det finns inga vi är så fullständigt borta mot som FBK.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Clarence: Håller med dig, FBK är nog det absolut sämsta valet för vår del. Övriga lag känns det som vi har en chans mot.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Aftonbladet:
"Timrås krisläge
Minst åtta spelare väntas missa dagens match"
Oklart vem det är som blåljuger; Timrå eller Aftonbladet. Rätt svar är förmodligen - båda.
Spelar ingen roll. Ett Brynäs i normal form vinner enkelt. Är Dixon och Somervouri intresserade igen?
"Timrås krisläge
Minst åtta spelare väntas missa dagens match"
Oklart vem det är som blåljuger; Timrå eller Aftonbladet. Rätt svar är förmodligen - båda.
Spelar ingen roll. Ett Brynäs i normal form vinner enkelt. Är Dixon och Somervouri intresserade igen?
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Clarence: Dagens jävla I-landsproblem! Vi ska ta oss dit först!
Förresten, blir vi sexa så blir vi valda av tvåan ...
Fan vad nervös jag börjar bli!!!!
Förresten, blir vi sexa så blir vi valda av tvåan ...
Fan vad nervös jag börjar bli!!!!