Inlägg: 1242966
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Gusten: "blir vi sexa så blir vi valda av tvåan ..."
Förra året blev vi 8:a och "valda" av 4:an, så att ni skulle bli valda av 2:an är ju inte självklart.
Förra året blev vi 8:a och "valda" av 4:an, så att ni skulle bli valda av 2:an är ju inte självklart.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Gusten: "Förresten, blir vi sexa så blir vi valda av tvåan ..."
Möjligen o m Modo blir 7:a eller 8:a. De väljer inte LHC eller HV.
Sen det är sant, slutspelet är inte säkrat än men det tror jag de fixar.
Möjligen o m Modo blir 7:a eller 8:a. De väljer inte LHC eller HV.
Sen det är sant, slutspelet är inte säkrat än men det tror jag de fixar.
Förresten, blir vi sexa så blir vi valda av tvåan ...
Fan vad nervös jag börjar bli!!!!