Inlägg: 1243085
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Haha ja men vad spelar det för roll när de aldrig kan hålla undan? Det är grymt stor skillnad på 1p och 3p. Vem bryr sig om spelet om de inte lyckas sätta chanserna.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Självklart är det asbittert. Men vad gör man..nu krävs det bara att antingen modo llr timrå förlorar en match så är vi klara för slutspel. Håve kan hjälpa oss på traven ikväll..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: En Brynäsare fick pris som bästa Timråit... ho ho
Alltid någon tröst
Alltid någon tröst