Inlägg: 1243097
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Självklart är det asbittert. Men vad gör man..nu krävs det bara att antingen modo llr timrå förlorar en match så är vi klara för slutspel. Håve kan hjälpa oss på traven ikväll..
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Försöker tänka framåt med.. tre poäng idag hade varit oerhört bra då vi hade haft 3 poäng till godo på Frölunda och dessutom mkt bättre m/s, dvs "fyra" poängs försprång. Nu skiljer det bara en och risken är stor att vi får möta LHC/HV i kvarten..ställs mkt hellre mot DIF/SAIK om man säger så..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Luleå torskade även i kväll. Vilket avsevärt förbättrade våra chanser. Måste räkna på det här!