Inlägg: 1243098
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Luleå torskade även i kväll. Vilket avsevärt förbättrade våra chanser. Måste räkna på det här!
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
JanT: Lite surt att tappa i sista minuten men Brynäs är definitivt på väg upp ur gruvan. Känns bra inför slutspelet.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Med distans till matchen måste man ju ändå ge en eloge till grabbarna för sättet man genomför matchen mot ett lag som spelade årets viktigaste match på hemmaplan. Det bådar gott tycker jag iallafall