Inlägg: 1245422
Sv: Slutspel 2010
A_x_e_l: Jag skulle inte direkt gråta om LHC har tre ordinarie forwards borta, om det nu blir dem vi får möta i kvarten.
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Har nån Gävlebo varit elak mot den rosa blaskans Ros?
"Linköping–Brynäs
Brynäs hakningshockey kan bli Leners värsta mardröm."
Hakningshockey?
"Linköping–Brynäs
Brynäs hakningshockey kan bli Leners värsta mardröm."
Hakningshockey?