Inlägg: 1245427
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
Hence: "Hakningshockey?"
Nej, precis. Det är rätt kul. Skriver man i en tidning så kan man skapa sin egen sanning. Skit samma om man är kompetent, kunnig eller klok - du kan skriva vad fan som helst och det blir sanningen för alla Lindström och Gurra88. Journalister är den enda yrkeskår som tillåts verka helt utan personligt ansvar. I kombination med total ansvarslöshet är dom livsfarliga.
Nej, precis. Det är rätt kul. Skriver man i en tidning så kan man skapa sin egen sanning. Skit samma om man är kompetent, kunnig eller klok - du kan skriva vad fan som helst och det blir sanningen för alla Lindström och Gurra88. Journalister är den enda yrkeskår som tillåts verka helt utan personligt ansvar. I kombination med total ansvarslöshet är dom livsfarliga.
"Linköping–Brynäs
Brynäs hakningshockey kan bli Leners värsta mardröm."
Hakningshockey?