Inlägg: 1247208
Sv: Slutspel 2010
Gurra88: Sista jag vill se är väl att ta i, hellre Modig än Stevie Wonder även om skillnaden är hårfin. Jocke tror jag är perfekt till nästa år, Limpan drar nog till NHL/AHL/PLTBCHL eller nåt.
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
sylf: Frågan om.. Men klart är man bara ute efter en back-up till läck så.. Men känns som att både Lindbäck men framför allt eriksson skulle vara intresserat om de bara fick ett bra erbjudande.. Tror knappast Eriksson hellre spelar i leksand..