Inlägg: 1247210
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2010
SH:
Modig låter ju helt vansinnigt,hoppas verkligen det är ett dåligt rykte bara.
Finns ju massor med målvakter som är mer lovande och t o m bättre.
Nån av Weeslau och Ridderwall lär ju försvinna från DIF.Vi har Pettersson-Wentzel i Almtuna som redan är riktigt bra,trots att han är 91:a,,Honken.Hur bra är Sahlin i J-20?
Modig hoppas jag verkligen inte är ett alternativ.
Modig låter ju helt vansinnigt,hoppas verkligen det är ett dåligt rykte bara.
Finns ju massor med målvakter som är mer lovande och t o m bättre.
Nån av Weeslau och Ridderwall lär ju försvinna från DIF.Vi har Pettersson-Wentzel i Almtuna som redan är riktigt bra,trots att han är 91:a,,Honken.Hur bra är Sahlin i J-20?
Modig hoppas jag verkligen inte är ett alternativ.
Redigerad kommentar