Inlägg: 1248305
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
JanT: Ja om du ser det som en prestation så får du gärna göra de.. Oerhörd pass han gör.. Förstår inte varför en sån kille inte är på gång till nhl för övrigt.? Passningsgeni..
Läste att du va gymnasielärare, är det ingen jävla nivå på vilka man tar in som lärare längre?
Jag ser hellre att modo är med än att vi totalt skämmer ut oss.. faktiskt.. för att det gör ont att se sån här skit..
Läste att du va gymnasielärare, är det ingen jävla nivå på vilka man tar in som lärare längre?
Jag ser hellre att modo är med än att vi totalt skämmer ut oss.. faktiskt.. för att det gör ont att se sån här skit..
Jag kommer att fortsätta hålla dig uppdaterad om Lauritzens poängproduktion, han snittar ju 1 pinne/match för bövelen!
""Vad gör vi i slutspelet, hade varit bättre om modo fått vara med och lira.."
Så talar en äkta Brynäsare!