Inlägg: 1248308
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Gurra88:
"Läste att du va gymnasielärare, är det ingen jävla nivå på vilka man tar in som lärare längre?"
Tack för den!
Men du är välkommen ner till småland så ska jag lära dig hur man kör motorsåg på riktigt, till skillnad från att göra det härinne...
"Jag ser hellre att modo är med än att vi totalt skämmer ut oss.. faktiskt.. för att det gör ont att se sån här skit.."
Vilken hängivenhet!
"Läste att du va gymnasielärare, är det ingen jävla nivå på vilka man tar in som lärare längre?"
Tack för den!
Men du är välkommen ner till småland så ska jag lära dig hur man kör motorsåg på riktigt, till skillnad från att göra det härinne...
"Jag ser hellre att modo är med än att vi totalt skämmer ut oss.. faktiskt.. för att det gör ont att se sån här skit.."
Vilken hängivenhet!
Läste att du va gymnasielärare, är det ingen jävla nivå på vilka man tar in som lärare längre?
Jag ser hellre att modo är med än att vi totalt skämmer ut oss.. faktiskt.. för att det gör ont att se sån här skit..