Pucken ingen såg | Skellefteå | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Inlägg: 1250651
Sv: A proposito de nada
Jag fick lov att kolla i kalendern om det verkligen inte var 1:a april...kolla länken
Länkar:
Pucken ingen såg | Skellefteå | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Pucken ingen såg | Skellefteå | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hahaha, det här var det roligaste jag har sett på länge. Köping-Tobbe röjer omkring i Ejendals Arena och kallar bland annat Pelle Prestberg för "jävla unge". JÄVLAR vad han svär Tobbe, han är ju negativare än alla Brynäsare tillsammans.. haha!