Inlägg: 1251768
Sv: A proposito de nada
Hahaha, det här var det roligaste jag har sett på länge. Köping-Tobbe röjer omkring i Ejendals Arena och kallar bland annat Pelle Prestberg för "jävla unge". JÄVLAR vad han svär Tobbe, han är ju negativare än alla Brynäsare tillsammans.. haha!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving:
Vadå är sylf i EA ? :)
Vi skall möta Södertälje ! " Och Arboga " HAHA jävla södertäljejävlar :)