Inlägg: 1252819
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Hockeynörd.....nä, en sån där grej som fastnat bara efter att ha sett match 5 nån gång för mycket...har för mig robban och robban sa det nån gång under den sändningen
(eller robban och bosse kanske det ska va)
Hockeynörd.....nä, en sån där grej som fastnat bara efter att ha sett match 5 nån gång för mycket...har för mig robban och robban sa det nån gång under den sändningen
(eller robban och bosse kanske det ska va)
Redigerad kommentar