Inlägg: 1253850
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: "Ett sånt påhopp får du fan ta och belägga med argument."
Hjälp mej lite. Visa ditt första inlägg på temat "en rokad mellan Molin och Somervuori. Sedan en degradering till tredjekedjan för Dixon och Dackell."
Bara för att bevisa att du inte är en "facit i hand" tyckare.
Hjälp mej lite. Visa ditt första inlägg på temat "en rokad mellan Molin och Somervuori. Sedan en degradering till tredjekedjan för Dixon och Dackell."
Bara för att bevisa att du inte är en "facit i hand" tyckare.
Jajjen:Att jag skulle vara nån slags "facit i hand" tyckare...
Ett sånt påhopp får du fan ta och belägga med argument.