Inlägg: 1255404
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
GävleLasse: Hellre 55 icingpuckar och tre pinnar inför halvtomma läktare mot Rögle än att torska mot leksand inför fulla läktare och efter matchen få höra "Leksand Star-låten" i högtalarna på sin egen hemmaarena.
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Gusten:" Hellre 55 icingpuckar och tre pinnar inför halvtomma läktare mot Rögle än att torska mot leksand inför fulla läktare och efter matchen få höra "Leksand Star-låten" i högtalarna på sin egen hemmaarena."
Praktexempel på nutidens Brynäsanda. Med sån där inställning så vore det bäst för dig om Brynäs spelade i Allsvenskan så att de fick vinna lika ofta som Leksand.....hur kan du ens tänka tanken att vara rädd att möta Leksand?
Praktexempel på nutidens Brynäsanda. Med sån där inställning så vore det bäst för dig om Brynäs spelade i Allsvenskan så att de fick vinna lika ofta som Leksand.....hur kan du ens tänka tanken att vara rädd att möta Leksand?
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Gusten:Lite bitter tror jag...;)
Det är klart att Leksand ska spela i ES, lika klart är det inte att de vinner mot oss.
Tänk vad bra. Att ha Leksand som strykpojkar i serien igen.. Bra med folk och säkra poäng haha