Inlägg: 1255430
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
arnio: ".....hur kan du ens tänka tanken att vara rädd att möta Leksand?"
Vadå?? Det HAR ju hänt! Men du är förmodligen för "ny" Brynäsare för att komma ihåg vad som hände i kvalserien för 5 år sedan. Sen ger jag inte mycket för fans som alltid tror på seger, vinner man så är det jubel, torskar man så är det en axelryckning och fortsatt skrävlande om "nästa match då jävlar krossar vi dom". Tyvärr bryr jag mig mer än så ...
För mig så är det fullständigt ofattbart hur man som Brynäsare kan hålla på leksand. Men jag antar att DET är den "nya" Brynäsaren.
Vadå?? Det HAR ju hänt! Men du är förmodligen för "ny" Brynäsare för att komma ihåg vad som hände i kvalserien för 5 år sedan. Sen ger jag inte mycket för fans som alltid tror på seger, vinner man så är det jubel, torskar man så är det en axelryckning och fortsatt skrävlande om "nästa match då jävlar krossar vi dom". Tyvärr bryr jag mig mer än så ...
För mig så är det fullständigt ofattbart hur man som Brynäsare kan hålla på leksand. Men jag antar att DET är den "nya" Brynäsaren.
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
arnio:Gustens situation är mer än nog utsatt för att vilja ha Leksand på behörigt avstånd. Han bor ju i träsket stackarn.
Praktexempel på nutidens Brynäsanda. Med sån där inställning så vore det bäst för dig om Brynäs spelade i Allsvenskan så att de fick vinna lika ofta som Leksand.....hur kan du ens tänka tanken att vara rädd att möta Leksand?