Inlägg: 1255446
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Ymmot: Finns plats för iaf Almtuna som bygger både arena och lag för elitserien. Publik-underlag borde finnas i landets fjärde största stad utan större konkurrenter bland vintersporterna. Lägg därtill AIK, Leksand och Södertälje/Rögle så blir det 14 lag som inom två-tre säsonger kan bära ekonomi/publiktillströmning.
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Ymmot: Hmm...Båda kanske inte går förresten...har inte superkoll på tabell och spelordning...
Nä, skämt åsido så har jag ingen uppfattning om det eg.
Frågan är om det hinner hända innan ev. europa-hitte-på startar.
Om Leksand och / eller AIK går upp nu så tystnar väl en del rop om utökning