Inlägg: 1255450
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Ymmot: Finns plats för iaf Almtuna som bygger både arena och lag för elitserien. Publik-underlag borde finnas i landets fjärde största stad utan större konkurrenter bland vintersporterna. Lägg därtill AIK, Leksand och Södertälje/Rögle så blir det 14 lag som inom två-tre säsonger kan bära ekonomi/publiktillströmning.
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Hence:
Nog finns det konkurans om publiken i Uppsala!Du har ju Sirius bandy o innebandy o Storvreta Innebandy o även basket...
Nog finns det konkurans om publiken i Uppsala!Du har ju Sirius bandy o innebandy o Storvreta Innebandy o även basket...