Inlägg: 1255702
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
spud: "Ni"? Du kan nog "dua" Gurra om du vill ;-)
Svedberg skulle säkert kunna bli ett utmärkt förvärv. Det är bara det att inte ens det riktigt lovande är gott nog för somliga. Sen är det inte helt enkelt att ersätta Markan, den ersättaren kommer inte få det lätt.
Svedberg skulle säkert kunna bli ett utmärkt förvärv. Det är bara det att inte ens det riktigt lovande är gott nog för somliga. Sen är det inte helt enkelt att ersätta Markan, den ersättaren kommer inte få det lätt.
Sv: Nästa säsongs lag
spud: Det är ju precis det han inte har. Felet i Modo har utan tvekan varit för svaga målvakter. Och där var Svedberg i högsta grad bidragande.. Nej , va det nån som sa en slips i ribban? ja tack
Hur kan ni rata en ung målis som stått i ett dåligt lag, men ändå har över 90% i räddningar. När ni dessutom har sveriges bästa målvaktstränare..