Inlägg: 1255752
Sv: Nästa säsongs lag
arnio: Vi behöver få in en spelande back med kvalité för att täcka upp för Hietanen. Kan inte se att varken Vallin eller Laatikainen fyllar det tomrummet.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Fan att det inte renderar stålar i att sitta och gnälla på ett forum, hade så varit fallet hade vi varit Sveriges rikaste förening utan konkurrens!!!
Sv: Nästa säsongs lag
Hence: Laatikainen är ju spelskicklig även om det inte gått så jättebra i FBK.