Inlägg: 1255794
Sv: Nästa säsongs lag
sylf: Du har helt rätt och där är dom för dåliga. Läste på mrmadhawks blogg att Brynäs ska anställa en supporter för att snappa upp vad publiken vill ha. Du verkar vara klipisk, engagerad och lagom grinig för tjänsten ;).
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Zzz: Jag skulle få sparken efter en vecka:-)
Varför anställa, det räcker väl med att öppna sin mailbox, anamma vad som står, läsa på HS och andra forum.
Varför anställa, det räcker väl med att öppna sin mailbox, anamma vad som står, läsa på HS och andra forum.