Inlägg: 1255805
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Huge: "Mkt enkelt: så länge vi inte snittar runt 8000 eller mer per match.
Hur svårt kan det vara?"
Så vad beror det då på att det inte är 8000 pers eller mer varje match, kan det bero på ett lindansande lag och vad beror då detta lindansande lag på, dålig ekonomi eller bristande kompetens eller all of the above kanske?
Hur svårt kan det vara?"
Så vad beror det då på att det inte är 8000 pers eller mer varje match, kan det bero på ett lindansande lag och vad beror då detta lindansande lag på, dålig ekonomi eller bristande kompetens eller all of the above kanske?
70 Rodrigues: "Man undrar ju hur jävla länge det ska skyllas på ekonomin??"
Mkt enkelt: så länge vi inte snittar runt 8000 eller mer per match.
Hur svårt kan det vara?
Borde t.o.m sylf kunna räkna ut.
Men enligt honom är det ju bara bristande kompetens i föreningen som det handlar om och inget annat....