Inlägg: 1255840
Sv: Nästa säsongs lag
70 Rodrigues:Precis. Så vad är din lösning på den här ekvationen. Skall man locka till sig publiken innan man förstärker eller ska man bygga ett starkt lag och riskera att gå fett minus?
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: "Så vad är din lösning på den här ekvationen. Skall man locka till sig publiken innan man förstärker eller ska man bygga ett starkt lag och riskera att gå fett minus?"
Tony svarar som vanligt med en motfråga när han får kalla fötter.
Jag kan svara åt honom: självfallet ska vi toksatsa och övertrassera kontot.
Det är iofs snudd på olagligt och riskerar att vi mister ES-licensen, men det är kanske smälla vi måste ta för att sylf & co ska bli nöjda.
Vi får ju gubevars chansen att spela riktigt rolig hockey i AS....
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: Ett starkare lag än gågna säsongen är ju inte att kräva för mycket iaf. Vad har du själv för förslag?