Inlägg: 1256752
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
teddykgb: Däremot skulle vi behöva några till nästa år.. Då det spontant känns som att vi inte kommer ta kliv framåt
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Inte så oväntat,men Challe går in som head coach i DIF med omedelbar verkan.
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Gurra88:Sett till ekonomi och annat så har det i alla fall stabiliserats. Att ta steg framåt räcker ju inte i och med att de flesta lagen gör det.
Med lite tur så kan intreset för hockey öka i stockholm nu och at det drar resten av sverige med sig.
Dags att hitta en ny huvudsponsor!