Inlägg: 1259414
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: "Vad Kahnberg behövde var ju speltid och förtroende. Inte ens Kahnberg gör mål från bnken. Så det handlar nog inte om dåligt självförtroende utan mer om att han inte FICK förtroende av Dahlén."
Utveckla det där. Menar du att Kahnberg inte hade dåligt självförtroende? Vad jag vill minnas så hade han en hel del istid i Frölunda trots att den blev mindre och mindre.
Utveckla det där. Menar du att Kahnberg inte hade dåligt självförtroende? Vad jag vill minnas så hade han en hel del istid i Frölunda trots att den blev mindre och mindre.
arnio: Vad Kahnberg behövde var ju speltid och förtroende. Inte ens Kahnberg gör mål från bnken. Så det handlar nog inte om dåligt självförtroende utan mer om att han inte FICK förtroende av Dahlén.