Inlägg: 1259571
Sv: Nästa säsongs lag
Qvarre: Sundlöv har köpt ny fax. En ny modell som själv letar fram de riktiga guldkornen på hockeyns bakgårdar
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse:
Det är i alla fall inte utan att man blir lite orolig när Sundlöv säger att pengarna är slut. Dags att se om hela organisationen för detta håller uppenbarligen inte.
Men tanke på TV avtal, Spelare till NHL och billig trupp så borde ekonomin vara bättre än på åratal.
Föreningens framtid känns oviss.
Åker vi ut ur Eliten så är det nog godnatt.
Det är i alla fall inte utan att man blir lite orolig när Sundlöv säger att pengarna är slut. Dags att se om hela organisationen för detta håller uppenbarligen inte.
Men tanke på TV avtal, Spelare till NHL och billig trupp så borde ekonomin vara bättre än på åratal.
Föreningens framtid känns oviss.
Åker vi ut ur Eliten så är det nog godnatt.