Inlägg: 1259806
Sv: Nästa säsongs lag
tompap71: Det räcker om du bjuder mig på en bira, ska vi säga vid hemmapremiären? Resten kan du behöva för att dränka sorgerna under säsongen:-)
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
sylf:
Jag är optimistiskt lagd så jag hoppas isf att ölen går till firande ;)
En öl, eller fler, vid hemmapremmiären bjuder jag så gärna på.
Jag är optimistiskt lagd så jag hoppas isf att ölen går till firande ;)
En öl, eller fler, vid hemmapremmiären bjuder jag så gärna på.