Inlägg: 1259856
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Zzz: Var själv inne på dina tankegångar redan igår men ingen större reaktion härinne, mer än att en del tycker att Järnkrok gott kan ta Dixons plats.
Är lite ambivalent inför den synpunkten.
Kan Järnkrok verkligen gå till jobbet varannan dag i 55 omgångar och samtidigt hålla den trots allt höga nivå som Dixon lyckats göra?
Kreativiteten hos Järnkrok är jag inte orolig för, mer det fysiska och mentala i jämförelse med Dixon.
Är lite ambivalent inför den synpunkten.
Kan Järnkrok verkligen gå till jobbet varannan dag i 55 omgångar och samtidigt hålla den trots allt höga nivå som Dixon lyckats göra?
Kreativiteten hos Järnkrok är jag inte orolig för, mer det fysiska och mentala i jämförelse med Dixon.
Jag skulle gissa att förhandlingarna har strandat och att Dixons agent kräver för mycket betalt helt enkelt, inte att Sundlöv inte är intresserad. Vad kan Dixon tjäna? 120-150 000? Tycker han har varit så bra som man kan förvänta sig, varken bättre eller sämre. Ett stort minus för slutspelet dock, på 9 slutspelsmatcher har han gjort 0 poäng. Ge honom samma lön som förra året, tar han inte det kan han dra. Men då vill jag se antingen en bra värvning eller ett ordentligt plus i kassan nästa år.