Inlägg: 1259867
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Zzz: "Jag har faktiskt svårt att placera Dixon, vart gör vi i så fall av Järnkrok?"
Det är väl knappast Järnkrok som skulle bli utkonkurrerad om Dixon blir kvar...
Det är väl knappast Järnkrok som skulle bli utkonkurrerad om Dixon blir kvar...
Sv: Nästa säsongs lag
Zzz: Om nu Dixon blir kvar så är det väl inte uteslutet att Sundström återigen får agera hjälpgumma som vik back eller center när och om Järnkrok börjar krokna(!).
Och som du är inne på: om Dixon sticker så känns det ändå inte som nån katastrof på centersidan. Både Nordan och Hansen bör ju snäppa upp betydligt när dom är skadefria. Hansen var faktiskt för det mesta en blek skugga av sitt forna jag mot slutet.
Och som du är inne på: om Dixon sticker så känns det ändå inte som nån katastrof på centersidan. Både Nordan och Hansen bör ju snäppa upp betydligt när dom är skadefria. Hansen var faktiskt för det mesta en blek skugga av sitt forna jag mot slutet.
Nordqvist - Järnkrok - Hansen - Sundström.
Kan Nordqvist komma upp i en nivå som han höll för 3-4 år sedan är han kapabel att göra 40 poäng. Hansen och Sundström är helt ok, skadefria gör dom det vi kan förvänta oss av en 3:e och 4:e center. Vi har inte råd att ha bättre spelare på dessa positioner.
Jag har faktiskt svårt att placera Dixon, vart gör vi i så fall av Järnkrok?