Inlägg: 1259888
Sv: Nästa säsongs lag
sylf:Jag har lite svårt med all denna övertro som finns på Jocke.. Det ska bli intressant att se hur han funkar i ES. Marginellt bättre än Modig är mitt tips
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse:
Nej, för fan, vi spelar en defensiv som inget annat lag. Modig i topp i räddningsprocent 10/11... såklart.
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: Själv har jag svårt för den lilla tro som finns på både Modig och Svedberg, 7 klasser sämre än Markström är mitt tips.