Inlägg: 1260220
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Verkar inte som det blir någon förlängning med Dix:
KLUBBENS KOMMENTAR: "Läget i truppen ser bra ut och det känns jättebra. Vår trupp är i stort sett klar. Som det ser ut nu blir det ingen förlängning med Stephen Dixon", säger klubbdirektören Hans-Göran Karlsson.
KLUBBENS KOMMENTAR: "Läget i truppen ser bra ut och det känns jättebra. Vår trupp är i stort sett klar. Som det ser ut nu blir det ingen förlängning med Stephen Dixon", säger klubbdirektören Hans-Göran Karlsson.
Länkar:
Så är läget i din klubb - Elitserien - Hockeyexpressen.se - Allt om elitserien, NHL och allsvenskan!
Så är läget i din klubb - Elitserien - Hockeyexpressen.se - Allt om elitserien, NHL och allsvenskan!
Inget särskilt förvånande där va? Jag har visserligen inte sett Ryssen men för övrigt kan man knappast protestera mot det där.