Inlägg: 1260632
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Pettisbif: "Kanske David Fredriksson eller Per Hallin i SSK kan vara något?"
Har du gett upp?
Har du gett upp?
Sv: Nästa säsongs lag
Mikael Gath är på väg bort från Rögle, en spelare man hatar att se i ett motståndarlag men f-n vet om jag inte skulle gilla att se honom grisa runt ordentligt i Brynäströjan, gärna i en fjärdekedja med Hansen och Sundström.
Inget höjdarförvärv men det vore kul att för en gångs skull se en riktigt ful jävel i Brynäs.
Inget höjdarförvärv men det vore kul att för en gångs skull se en riktigt ful jävel i Brynäs.