Inlägg: 1263793
Sv: Nästa säsongs lag
Widing ryktas bort från Davos. Jag har sett att han nu är i Gävle. Ska man våga hoppas? Tror ni det finns någon möjlighet till att göra utrymme för honom?
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Venom: Läste i en intervju i GD att utlandet är förstavalet för Widing. Blir det inte Davos blir det säkert KHL.
Skulle han mot förmodan kunna tänka sig att komma tillbaka till Brynäs nästa säsong så tar jag för givet att Sundlöv skakar fram pengar på något vis...
Skulle han mot förmodan kunna tänka sig att komma tillbaka till Brynäs nästa säsong så tar jag för givet att Sundlöv skakar fram pengar på något vis...