Inlägg: 1265703
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
sylf: Dom slantarna måste vi hålla i, kan ju komma nån Lif -82 ut på marknaden..
Sen att några nästan börjar gråta när man kommer med kritik är löjeväckande.
Det finns 9 miljoner +pengar för Markan å Limpan, varför "hittar" man TRE målisar då?
En har vart bra i AS, en annan är en återkommare från Nhl/Ahl å den sista är ratad från klubben som kom sist.
Ska man inte som supporter då kunna önska/begära att den grupp som får lön INTE lyckas komma med några flera förslag?
Inte så konstigt att spelare/ledare ratar Bif, då man har storslagna planer men noll verklighetsuppfattning. Bif har vart en stormakt inom Svensk hockey men är låååångt ifrån detta nu.
Sen att några nästan börjar gråta när man kommer med kritik är löjeväckande.
Det finns 9 miljoner +pengar för Markan å Limpan, varför "hittar" man TRE målisar då?
En har vart bra i AS, en annan är en återkommare från Nhl/Ahl å den sista är ratad från klubben som kom sist.
Ska man inte som supporter då kunna önska/begära att den grupp som får lön INTE lyckas komma med några flera förslag?
Inte så konstigt att spelare/ledare ratar Bif, då man har storslagna planer men noll verklighetsuppfattning. Bif har vart en stormakt inom Svensk hockey men är låååångt ifrån detta nu.
Enligt årsredovisningen:
Likvida medel vid årsbokslut 2010-04-30, 9 089 922 kronor!
Pengar finns och enligt många härinne var skillnaden mellan DIF´s finalplats och vår usla sorti i kvarten, c:a 6 miljoner, plus lite medellivslängd för kvinnor i Ockelbo etc, men det kan vi skita i nu.